• وبلاگ : دكتر كريم عباسيان
  • يادداشت : سوگند به خدا!خواستي نکوهش کني اما ستودي...
  • نظرات : 1 خصوصي ، 13 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + ك ع 
    سلام استاد عزيز شمادرواقع نماينده بناب شديدزودتراز انتخابات فقط تنگ نظران بناب از نابودي خودشان ترسيدن.
    + ما 
    در جواب حامي شيخ. دوست عزيز شما خيلي بي ادب هستيد تو مي خواستي يک دکتر متخصص را بپيچاني . مي گفتي کارما نيست بعدا نوشته بودي عباسيان .ولي در معذرت خواهي هم آن سرورت را بزرگوار اشاره کردي.ازخداوند مي خواهم هميشه شماها را پاچه خ.. آن شخص قراردهد.تا هيچ وقت خدا را نشناسيد.
    + من 
    سخت است ، يک رنگ ماندن ، در دنيايي که مردمش براي پررنگ شدن ، حاضرند هزار رنگ باشند.
    + جواب معذرت خواهي حامي شيخ 
    حال که اين وبلاگ نويس عزيزمان اقرار به اشتباه خود کرده اند لازم دانستم تا حقيقتي را بيان کنم:
    بنده خود شاهد و ناظر بودم بعد از آنکه دکتر نظر سنجي مربوطه را ديدند با همين وبلاگ نويس عزيز تماس گرفتند و از ايشان بابت کاري که بدون اجازه انجام داده اند توضيح خواستند و دوست عزيزمان در ابتدا منکر شدند که اين وبلاگ مربوط به شخص(...) ميباشد ولي وقتي ديدند انکار شدن عملي نيست گفتند برويد و هر جايي که دوست داشتيد شکايت کنيد!يعني اين حرف،از طرف يک کانديدي است که دم از نمايندگي مردم شريف بناب ميزند؟و حق قانوني مردم را اينگونه زير پا ميگذارد!
    " در مورد نظرسنجي بحث برانگيز هم بگويم که اين کار اشتباه من بوده است ومن از همه کسانيکه اسمي از آنها برده ام معذرت خواهي مي نمايم. و ما به دستور شيخ اين نظرسنجي را برداشتيم. در ضمن اين نظرسنجي براي وبلاگ حاميان بوده است نه وب سايت ...! که در بيانيه آن بزرگوار اشاره شده است ... و ما حاميان شيخ آنقدر مرد هستيم که شجاعت داشته باشيم و معذرت بخواهيم وکارهاي خود را توجيه نکنيم.ولي اي کاش به خاطر يک نظرسنجي کوچک که از روي محبت بوده است بيانيه صادر نکنيم و لااقل يک بيانيه هم براي بيرون آوردن مردم از اين سردرگمي هاو شايعات صلاحيت ها صادر مي کرديم ... هرچند خيلي وقت بود که وبلاگ شخصي دوست عزيزمان به روز نشده بود... اي کاش يک بيانيه هم در قبال آمار تقلبي نظرسنجي ها صادر ميکرديم که همه يک شبه به نفع يک کانديداي خاص تغيير يافته اند... اي کاش يک نگاهي هم به ساير وبلاگنويسان حامي شيخ مي انداختيد (يازده وبلاگ) تا ببينيد که در تمامي نظرسنجي ها نام مبارکتان به تنهايي قيد شده است واشتباه يک وبلاگ را به پاي تمامي وبلاگ هاي حاميان شيخ نمي نوشتيد."
    بقيه مطالب فوق در وبلاگ حاميان شيخ رضا نوشته شده است به آدرس
    http://sheikh-reza.blogfa.com/
    + سلام 
    دکترجان شما چقدر بزرگواريد بيانيه به اين زيبايي نوشتيد که شايسته بزرگواريتان مي باشد که اسم از دست دراز نبرديد درحاليکه آن بي ادب در نظرسنجي خود خالي عباسيان نوشته نه دکتري ونه چيزي . ومن مانده ام اين همشهريان ما که مشت صديقي به سينه مي زدند وامروز بدون تحويل گرفتن آن آقا به جلسات آن ميرند. ول کنيد آقايان دور بر آن را از ما بهترون گرفتند وآنها هيچ وقت صديقي را هم قبول نداشتند.در واقع الان ما کانديد نداريم.
    + الف-س 
    دکتر عزيز مي دانيد که ما در ترکي مثالي داريم که مي گوييم :
    (يولداش ، ايپ دولانار گللر دوغاناغدان کيچر)
    روزگاري خواهد رسيد که اين (ايپ)آنها از اين (دوغاناغ)ما رد خواهد شد و ما در آن روز نحوه اي انسان بودن و يزرگ بودن را بر انان يادخواهيم داد.

    + دانشجو 

    استاد شما به تمام معني انسان وارسته بوده و خواهيد بود
    + دانشجو 
    استاد شما به تمام معني وارسته بوده و خواهيد بود