سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

سوگند به خدا!خواستی نکوهش کنی اما ستودی،خواستی رسوا سازی که خود را رسوا کرده ای،مسلمان را چه باک که مظلوم واقع شود،مادام که در دین خود تردید نداشته و در یقین خود شک نکند.

 

شهروندان و روستاییان عزیز،از لطف و عنایت قاطبه مردم به مجموعه ی انتخاباتی ما کمال تقدیر و تشکر می نماید که زبان از سپاسگذاری در مقابل ابراز محبت،تشخیص حق و ناحق،شایسته سالاری،علم دوستی و مردانگی شما بزرگواران قاصر است که مدتها قبل از انتخابات،با شور و شوق خود نتیجه انتخابات را نشان دادید.اما امروز که ما به ناحق از حق قانونی انتخاب شدن محروم شده ایم،بعضی از وب سایتها بنام حامیان نامزدهای محترم انتخابات قصد سوء استفاده از عنایات و الطاف قاطبه مردم و مقبولیت اجتماعی ما دارند.

علی الخصوص که در نظر سنجی وب سایتی نام ما را در کنار نام نامزد محترمی میاورند(...+عباسیان).

آیا انجام چنین کاری بدون کسب اجازه و مجوز از صاحب نام درست است؟ این وب سایتها چقدر قانونی اند؟ مشت نمونه خروار است،آیا با چنین کارهای زشت برای دوران نمایندگی یاد می کیرند که از حق مردم چنین حمایت و محافظت بکنند؟ دستهای پلیدی،در این شهر تمام همت خود را در مقابل مردم عزیز بکار بستند که ما را از حق قانونی خود محروم کنند تا با چنین شیوه هایی اهداف خود را به مردم تحمیل کنند.

امروز شاید دستمان به جایی نرسد که از حقمان دفاع کنیم اما در روز قیامت چی؟ چه جوابی خواهند داشت؟ آنجا به این صورت قاریشمیش نخواهد بود و هر کس به سزای عمل خود خواهد رسید!!!

ما که تاکنون از هیچ نامزدی حمایت نکرده ایم و خود را قیم مردم نمی دانیم،اما قضاوت را در این خصوص به مردم عزیز وا میگذاریم "خدا را در راضی نگه داشتن مردم به خشم نیاور،زیرا خشنودی خدا جایگزین هر چیزی بوده اما هیچ چیز جایگزین خشنودی خدا نمی شود."

 



کلمات کلیدی :
ن : دکتر کریم عباسیان
ت : 90/11/27:: 12:40 صبح
نظرات ( )
جهت اطلاع از تنظیمات و ویــــرایش این قالب اینجا را کلیک کنید.

.:: کلیک کنید ::.